CURSA 5k JUNIOR

• 260m de Différence positive

Hora de Sortida

Divendres 3 de setembre de 2021 a les 21.00h

Sortida des de la Plaça Co-Prínceps d'Escaldes-Engordany direcció l'Església Sant Pere Màrtir d'Escaldes per baixar tota la passarel·la que voreja el Riu Valira d'Orient.

Deixem la passarel·la i ens enfilem per l'empedrat del camí de Salita i pel camí del Grau per passar per davant de la bonica Capella de Sant Jaume d'Engordany. Continuem guanyant alçada pel camí i corriols dels Vilars fins a la segona Capella de Sant Roma on ja gaudirem i així durant tot el recorregut d'unes vistes espectaculars sobre tot Escaldes i Andorra la vella i totes les seves valls increïbles, continuarem pujant fins als Mas de Can Diumenge punt més alt del pròleg i aquí una ràpida i directa baixada pels antics camins de Can Guem i pel camí de la Peletera ens portarà fins a la plaça de l'Esbart Santa Anna i una mica més lluny creuarem el famós i bonic pont Romànic d'Engordany per al final agafar el camí de la font del gat que ens deixarà en ple mig del eix comercial de l'avinguda Carlemany i l'arribada del pròleg.

Hébergement

300

PARTICIPANTS

Andorra Trail

TRAIL La Sportiva Andorra est une course de trail innovante dans le pays, car il s’agit de la première course de montagne pour les étapes et les équipes de 2 personnes.